20 maj

klänningen till 9:ans middag

go'da. skolan började med idrott i skogen. jag och olivia tog oss igenom orgenteringen ännu en gång och tog alla kontroller. vi är ju bra ! sen efter det var det att gå tillbaka till idrottshallen för att duscha. jag och emilia var dom enda som inte hade cykel, så eftersom det tog så lång tid att gå tillbaka och fixa iordning oss så missade vi spanskan.. "tyvär" . sen var det engelska och till sist svenska. fick reda på nationella i svenska idag också, är riktigt nöjd.

efter skolan blev det maxi med emilia och thobias. hittade ett par jätte fina skor som blir att köpa nästa vecka om jag inte hittar några andra. fick faktiskt inte med mig något hem därifrån förutom en chokladkaka. vet inte vad som händer ikväll men i morn ska jag sova länge. puss :)

Kommentarer
Postat av: Elnaz

fin klänning gumman<3

2009-05-25 @ 18:28:47
URL: http://elnazz.blogg.se/
Postat av: emma

tack :) <3

2009-05-25 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0