13 maj

började dagen med idrott. sen rullade det bara på och det hände inget speciellt. vi slutade klockan 14.00 istället för 15.20, bra där. sen gick jag hem och gjorde inget speciellt förens mamma kom hem då vi tog en promenad till min älskade mormors grav. efter det blev det hem och äta lite sen gick jag ut och mötte dalal. vi vandra omkring lite sen såg vi att det var match vid ektorpsplanerna. ifk-waria, haha visste inte att waria hade kill-lag. aja tyckte lite synd om dom för det är inte kul att förlora med a vad vare.. typ 13-0. haha. när vi satt där kom albin oscar och jn. alltid trevligt med folket. sen blev det lite kallt så jag och dalal gick hem till henne. kom hem för en stund sen blir inget mer ikväll ska sova tidigt :) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0