11 maj


ja då var det måndag och jag hatar matte mer och mer för varje dag. usch jag hatart verkligen. jag är inte alls bra på det och jag orkar inte matte. tråkigt tråkigt. förövrigt har skoldagen gått snabbt och det har inte hänt något speciellt. men något som jag inte ser fram emot är no nationella i morgon. tycker det är onödigt att börja med np i massa andra ämnen det räcker väll med basämnena, eller gör det inte ? provtiden för det är två och en halv timme ! dom är inte kloka. jag tror det ska handla om biologi och jag tror inte det finns så mycket att träna till. ja tar det mer som det kommer. kan jag så kan jag, kan jag inte så kan jag inte. kom hem från skolan vid två typ har vart så irriterad sen dess (matten tar död på mig). har pluggat lite svenska och ätit. jag tror frida kommer förbi en stund snart. hon får mig säkert på bättre humör. ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar matte mer å mer för varje dag som går! Det är ju dökul det vi håller på med nu :D

2009-05-11 @ 18:21:47
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0