5 mars


torsdag
tjena snyggingar ! har inte haft så mycket tid att skriva den här veckan, mycket med skola och så.
idag var det inte så lång skoldag och somsagt torsdagar in my heart. började men no, det va helt okej fick även göra min redovisning idag, lite nervöst va det men dom tyckte att jag gjorde bra ifrån mig och får hoppas på bra betyg på det. sen fortsatte det med so, bild, idrott och teknik. efter skolan blev det gymmet med rebecca, skönt som alltid. blev även att sola också. blir nog inte så mycket mer ikväll bara ta det lugnt. en nyhet är väll att jag ska provträna med krokek på söndag ska bli jäkligt kul, har saknar fotbollen enormt mycket fattar inte hur jag har klarat mig. ser verkligen fram imot det. i morn är det fredag härliga fredag ska också bli skönt. puss!

igår i alla fall var det dags för skol-dm i linköping. det gick väll inte så bra om jag säger så, förlorade båda matcherna och ena laget hade dragit sig ur.. men men vi kämpade i alla fall och jag hade kul, säkert resten också. åkte hem därifrån vid 1 kanske det va sen gick jag och dalal hem till mig. dalal somnade och jag pluggade lite no och duschade. sen kom mamma hem då blev det mat. sen gick dalal hem och då blev det mer plugg för mig. hände inte så mycket mer efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0