23 mars


-som ni ser så har jag en ny header , och den är i samma stuk som saras. det beror på att hon hjälpt mig med den. tyckte att den andra blev lite tråkig. kan inte sånt här så bra heller sånt jag får lära mig. men tack sara är riktigt nöjd ! :)

var nämligen ledig från skolan idag väldigt skönt fast jag sov bara till halv 9 eller va det va. sen gjorde jag iordning mig lite och när jag var klar åkte jag och mamma till morfar. vi fikade och det blev att jag åt frukost där. efter det så åkte vi vidare till maxi. jag köpte ett par vita skor. sen åkte jag förbi skolan för att jag skulle hämta en bok men den hade inte kommit. sen sa jag hej då till min bästa klass 9d, för inatt åker jag !! längtar så mycket, vill att tiden ska skynda på lite det går lite för sakta nu känner ja. efter det gick jag hem och pluggade lite smått. jeanette kom nyss förbi med lite pengar som jag ska ha med mig, fick säga hej då till lillbrorsan också. vet inte vad jag ska hitta på nu men ikväll ska jag äta pizza med mamma och kjell, lite mys sådär innan bilfärden upp till arlanda. tycker faktist det är synd att snön kom tillbaka ville ha lite vår här hemma också. men men, den kommer väll snart får man hoppas. nu är jag i alla fall redo för solen kan ja ju säga! ni får ha det så bra här hemma. kommer sakna mina brudar enormt ! men en vecka går snabbt. puss :)


Kommentarer
Postat av: emma

2009-03-23 @ 17:27:14
URL: http://hejma.
Postat av: emma caesar

KOMMER SAKNA DIG GUMMAN! <3

2009-03-23 @ 17:27:58
URL: http://hejma.blogg.se/
Postat av: emma a

kommer sakna dig med gumman !<3

2009-03-23 @ 18:34:04
Postat av: sara

varsegod :D



nu är det bara för dig att ändra färg och byta header osv fall du vill ;)

2009-03-23 @ 22:16:28
URL: http://maalmgren.blogg.se/
Postat av: linnea

Ha det så bra i Egypten :D

2009-03-24 @ 15:16:41
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0