15 mars

idag söndag: söndagar är så tråkiga somsagt. vaknade tidigt idag typ vid nio. ringde dalal och väckte henne. hon kom hit efter ett tag. vi tog en lång power-walk runda och evelina gick hem. har ätit, duschat och sett på film. får se vad som händer senare, är faktist vädligt trött idag. vet inte vad jag har lust med heller måste ju plugga inför musikprovet på fredag men det är inget jag orkar för jag läste lite ur häftet igår och en sida dödade mig sen såg jag att det var typ 10 likadana sidor till så jag gav upp. usch det är så jobbigt i skolan just nu. mycket med np och massa annat skit. fast som tur är så är det studiedag i morn och på tisdag, tacka gudarna för det! puss !

lördag: en seg morron, hände inte så mycket. vid halv 5 tiden var det att gå ner till ektorpsshallen och kolla på basket med dalal, emilia, evelina, thobias, albin, oscar, kenna och august . nubf som vi då hejjade på gick det inte så bra för vet inte vad dom förlorade med, men tyckte synd om dom eftersom dom först ledde. dalal gick hem och vi andra gick hem till thobias där vi spelade wii, guitar hero och såg på film. blev även att titta på melodifestivalen. tyckte inte det var rätt låt som vann blev faktist lite chockad, hejjade igentligen på måns. men men. efter det gick jag och evelina hem till mig och sov.

fredag: en kort skoldag med engelska nationella prov. vet inte hur det gick med det sånt som märks. blev iaf en mysig hemma kväll hos olivia med evelina också. kollade på två filmer en som hette pojken i den randiga pyjamasen och sen en annan kommer inte ihåg vad den hette. den första vi såg va jätte bra, handlade om andra värlskriget och sånt. verkligen dö bra se den. sen blev det hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0