värme..

guuuu'va varmt det ska vara idag då. har världens huvudvärk av värmen. fast nu ska man ju inte klaga när den entligen är här.
i morse gick jag upp vid 9 och löpte strömmen. sen blev det hem och fixa lite.
efter ett det jag och mötte emma och evelina vid folketspark för att sen åka vidare till himpa. när vi hade legat där ett tag och stekt kom dalal också. blev lite för varmt efter ett tag så jag åkte hem.
har vart hemma ett tag nu och städat och gjort det fint. så får se vad som händer senare, puss !


igår lördag var jag först på maxi med emma sen åkte vi till stan och köpte våra älskade skjortor som vi har längtat efter. jag hittade även två söta linnen från monki.
på kvällen blev det grillning och kubb hos min pappa med emma,clara,dalal,evelina,melinda och jonna. väldigt trevligt ! en bra dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: rebecca

saknar er alla :(<3

2009-06-29 @ 11:17:44
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: emma

jag saknar dig med ! <3

2009-06-29 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0