bilder från nians middag

kvällen igår var oslagbar. det var jätte god mat och lärarnas show var underbart rolig! sen blev det ju såklart dans så det var bara att släppa loss. bästa kvällen på länge, tack alla nior! ( lite nya bilder längre ner)

oslagbara är vad vi är

emilia och thobias :)

stekar august

9d bordet

jag och august :)

albin och evelina :)

dalal och john :)

jessica/caroline af ugglas

roligt värre

i gult ? kerstin elisabet och gunilla

rektorerna anders och kristina

thobias henrik dreve adam august oscar och jim :)

rebecca och jag

evelina frida och rebecca :)

emma och emma, yesbox !

dalal gabriella och jag.. charlies änglar ?

dalal gabriella clara jag och rebecca <3

jag sven-johan och gabriella, så går det när man går på ektorp

kladdkaka !

dansgolvet



Kommentarer
Postat av: Linnea Orhagen

så jävla värd kväll

2009-06-11 @ 13:04:57
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/
Postat av: emma

ja absolut !

2009-06-11 @ 13:21:14
Postat av: sara

gunilla åberg är det i gult!:D



håller med er, en kanon kväll!

2009-06-12 @ 18:18:43
URL: http://maalmgren.blogg.se/
Postat av: emma

jahaja :)

2009-06-13 @ 11:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0