6 juni

en bra dag igår, först skola där livia var på besök alltså inga lektioner den dagen.
när jag kom hem fixade jag iordning mig och sen blev det stan med dalal. köpte en tröja och två par örhängen till middagen och avslutningen.

efter det gick vi hem till dalal ett tag, sen blev det hem till clara med brudsen och kolla film. blev house of wax, mys ! åt massor med onyttigt men det var vi alla värda. gick hem ungefär kvart över tolv.

idag har jag vart och fikat med mamma och kjell. sen åkte vi till maxi och handla.
ikväll kanske jag ska följa med dom till deras kompisar där det blir grillning och såklart sverige matchen. får se om jag orkar det. trevlig nationaldag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0