16 juni

god kväll gott folk. idag har det i alla fall vart hyffsat bra väder. inte så jätte varmt men det kommer väl.

började morgonen med att springa i skogen. sen åkte jag hem och åt frukost. efter det åkte jag och mamma till svärtinge till hennes kompis där vi solade och hade det trevligt.
när jag kom hem fixade jag iordning mig och åkte till maxi med emilia. har vart där hela tiden tills nu. jag köpte ett par skor, toffsar och ett par trosor. sen åt vi på chicken och köpte den nya maraboun med jordgubbsmak! så himla goood rekomenderas verkligen.

ska upp till mina kusiner strax och kolla på matchen med sverige U21 mot vitryssland U21.

i morn åker jag på en kryssning med pappa,alexander,jeanette, framor och rutger. blir lite firande för min farmor som fyller år. ha det bra, puss !

Kommentarer
Postat av: Linnea

shit, det är ju bara 180 gram!!

en vanlig marabou är ju 200.

dåligt XD

2009-06-16 @ 22:39:20
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/
Postat av: emma

haha, inget jag la märke till xd

2009-06-16 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0