fortfarande sjuk..

idag har jag hunnit med att vara hos morfar. vi åkte till maxi och hjälpte han att handla. åkte sen tillbaka till honom och åt och fikade. blev en grekisk-kyckling sallad, dö god !

mår fortfarande inte bra, känner mig hängig hela tiden. blir nog att se film resten av dagen nu med, har några filmer ja hyrde igår jag kan se.

sen klippte jag mig ju igår och jag blev faktiskt nöjd. det blev ingen jätte förändring men det blev bra. tur att jag entligen kunnat hitta den rätta frisören igen. det är ju inte alla gånger man går därifrån nöjd.

aja,ska se film nu somsagt. puss ha'de !


mys bild från igår. när man är sjuk är man värd godis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0