i made you

hej på er alla söta små läsare.

idag är det sol och jag har inte vart ute och sprungit som jag skulle ha gjort. fy på mig.
blev att åka ut till lindö istället och glassa lite i solen. men det blåste och blev lite kallt så det blev hemfärd efter ungefär en och en halv timme.
vi åkte vidare till spicy hot och åt lite god mat. blev stekta nudlar med grönsaker och kyckling. gott !

nu snart ska jag iväg till rebecca som jag inte har träffat på länge. tror clara kommer också. kanske kommer fler ikväll, sånt som märks.
ha en bra dag, krAm

släpper en bild från förra sommaren, jag clara och becca. älska oss =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw söta, fast fanns snyggare på mig! <3

2009-07-22 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0