home again

då var man hemma från estland. var faktiskt riktigt trevligt där. blev firande för min mamma som fyllde 40 år. allt blev lyckat med vädret, mat, tider och sånt som man vill ska bli bra.
det blev inte så mycket köpt men det blev i alla fall en väska en parfym och ett nytt puder.
idag ska jag följa med och köpa en ny tv vad jag vet. sen får jag se vad som händer. ha det bra så länge, puss !


min älskade väska

ett riktigt bra puder som jag rekomenderar. den täcker rodnad och man ser samtidigt naturlig ut.

 till slut min kära armani parfym, luktar riktigt gott !

Kommentarer
Postat av: rebecca

åhh , va fina saker, är riktigt avundsjuk nu =D.

2009-07-20 @ 15:21:20
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: emma

haha tack, men du har redan så mycket fint :D

2009-07-20 @ 20:52:19
Postat av: frida

den där parfymen har jag med :D haha

2009-08-09 @ 18:15:10
URL: http://fridaaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0