grattis till clara emma och mig !

idag är det den 23 juli och det betyder att clara fyller år idag ! grattis till dig gumman hoppas du får en bra födelsedag.
den 23 juli innebär också att alla som heter emma har namnsdag. grattis till mig och min vän emma =D
har inte firats så speciellt mycket har fått pengar och påfyllning på mobil.
det är ju olika hur man firas när man har namnsdag vissa firas större och vissa mindre..

förövrigt, jag vaknade upp hos rebecca och gick hem. blev att löpa strömmen. sen hem och äta frukost och duscha.
får se vad jag hittar på idag. kanske åker till pappsen. det va ett tag sen, saknar min lilla bror. 
puss !


Kommentarer
Postat av: linnea orhagen

grattis på namnsdagen :)

2009-07-23 @ 18:10:51
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: emma

tack =)

2009-07-23 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0