16 januari


- puss

skolan idag gick helt okej. direkt efter skolan tog jag och frida bussen hem till henne.  vi dukade och fixade till eftersom brudsen skulle komma. efter ett tag åkte jag och mamma och hämtade pizza, dom var väldigt stora eftersom det var familjepizzor. när jag kom tillbaka till frida hade rebecca,clara och gabriella redan kommit. sen efter ett tag kom olivia,evelina,dalal och emilia, och sist men inte minst emma caesar som kom lite senare. blev väldigt mycket gott att äta så nu behövs det nog ingen mat på flera dar för min mage ialla fall. blev lite present öppning också, väldigt fina grejjer; 2 halsband, ett par örhängen, hårnålar och ett armband. tack så jätte mycket för allt, älskar er!  ska sova snart är väldigt trött efter den här veckan. puss !

Kommentarer
Postat av: gaaab.

sägger bara en sak bjuder på den här bilden hihi ^^ tack för en bra kväll . bortsett från allt annat som hände . loveyaa <33

2009-01-17 @ 16:23:34
URL: http://gaabriellamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0