it's all good until it goes bad



- idag, måndag. skolan idag gick bra. hade so prov typ. gick bättre en vad jag trodde, hoppas jag. slutade klockan två idag så det blev gymmet med emilia och evelina. blev även att sola efter vi hade tränat. väldigt skönt att få det gjort. efter det gick jag hem duschade, åt och har precis pluggat klart no;n . det är så mycket den här veckan med prov och förhör och jag vet inte vad. no;n dödar mig iaf har pluggat i ungefär två timmar nu vet inte om jag fått in det en känns inte så, men det finns ju tid för att plugga i morn också men det är så jobbigt. får väll se hur det går, hoppas det sitter snart. i morn är det en lång dag + matte prov. hatart. ha'de puss!

-söndag.  vaknade upp hos evelina. gjorde iordning oss lite snabbt, åkte sen ner till stan. efter det hem till mig sen hem till henne igen. såg på film och åt, sen gick vi hem till mig igen. jag färgade hennes hår, det blev faktist jätte bra. blev bara tv och data.

- lördag .  åkte och spelade badminton ( stavning ) med pappsen på lördagsmorgonen. va faktist jätte kul, måste göra om det. efter det skjutsade han hem mig. blev dusch och ner till stan med emilia. köpte nya  jeansleggins, en tröja, örhängen, present till dalal och emilia och andra småsaker. efter stan blev det att åka hem ett tag sen iväg till evelina. vi såg på film och tog det lugnt hela kvällen, blev att sova där också.

Kommentarer
Postat av: gab

va vacker bild gumman. <3

2009-02-01 @ 11:14:47
URL: http://gaabriellamaria.blogg.se/
Postat av: emma

tack gumm <3

2009-02-01 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0