grattis till mig !



hip hip hurra för mig idag ! mamma kom in i morse och väkte mig fick lite presenter och sen gjorde hon frukost. efter ett tag ringde det på dörren som var oväntat och det var kjell som kom och gratta mig också. vi åt frukost tillsammans sen blev det att gå till skolan. på musiken körde vi på med bandet. gick faktist skit bra. kan nästan hela låten nu. skit bra tjejer ! är just nu med dalal och emilia, pappa kommer snart och hämtar mig då blir det mer presenter hos honom. blir nog att äta god mat och spela lite gh med familjen där. puss!

Kommentarer
Postat av: linnea orhagen

grattis, igen :)

2009-01-23 @ 17:05:12
URL: http://orhagen.blogspot.com
Postat av: emma

mitt hår är mitt och jag gör vad jag vill med det ;)

2009-01-23 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0