har ni vuxit ihop ?


- puss på dig becca ! bjuder påt.

denna dag började med någon föreläsning i aulan. det handlade om förintelsen, hitler osv. faktist rätt intressant endå. fick också reda på idag att mitt no förhör hade gått bra och att min no lärare vill att jag satsar på mvg i år. känns väll bra men för jobbigt så får se hur det blir med det. kanske inte så intressant men idag fick vi pannkakor! så gott, plus att det händer ju typ bara en gång om året. på musiken fortsatte vi med bandet, vi består då av emmac som spelar piano, jag gittarr, evelina sångare och olivia trummor. går faktist mycket bra, får jätte mycket beröm och det går bara uppåt. bravo! har precis kommit hem, har ätit lite blir väll att börja fixa iordning sig snart för ikväll är det party som gäller. nämligen ett party för dalal och emilia, för att dalal fyllde år i går och emilia fyller om nån vecka.  puss!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

puss på dig med min duktiga flicka :)<3

2009-02-02 @ 17:33:59
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0