you bringin' out the side of me that i dont know

- söndagar är inte allt för roliga. började med en slapp morgon satt vid datan rätt så länge sen fixade jag till mig lite och sedan mötte jag emma. vi hyrde film i videostan sen vidare till konsum för naturgodis. sen gick vi hem till henne en snabbis för att hon skulle äta. mötte sedan august oscar och emilia vid konsum. vi gick hem till mig och såg på filmen. efter ett tag kom dalal. efter filmen gick august oscar och dalal hem och inte så långt efter det gick emilia också. jag och emma satt kvar vid datan och checka läget. blev även att hjälpa mamma med att tvätta bilen ikväll dårå. i morn är det skola. inte roligt men får väll göra ngt bra av det. puss påt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0