12 februari




godagens, hade bara tre lektioner idag för efter tolv var det hemstudie. fick tillbaka no provet som vi gjorde för ett tag sen och vet ni va? JAG FICK MVG ! kan kanppt förstå det själv förväntade mig absolut inte det är väldigt glad för det. efter skolan blev det gymmet med dalal, skönt. när jag och dalal var påväg hem träffade vi på frida och rebecca och jag följde med dom ner till gymmet igen och dalal gick till jonte. rebecca solade sen mötte vi august och albin. rebecca och frida fortsatte hem till rebecca och albin och august följde med mig hem. vi gjorde inget sepciellt förutom att vi gick till konsum. efter det gick august till skolan för utvecklingssamtal och albin till oscar. blev för mig att plugga lite, var tvungen att göra klart bokrecensionen till i morn. i morn är det fredag ska bli så otroligt skönt och nästa vecka är det ett efterlängtat sportlov, blir att sova som bara den. puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0