10 februari


- yxbacken med skolan

gick faktist bättre en vad jag trodde idag :D åkte bra för att vara andra gången. va faktist jätte kul, hahaha. gabriella och emma var dagens höjpunkt. dom skulle ta liften upp och tydligen ramlar gabriella av och släpper den så hårt att emma får den under sin arm och typ flyger åt sidan på ett stort rör, hon ligger där och kommer inte upp och trodde att hon hade brutit ryggen, hon låg till och med och väntade på döden. hahahaha emma gumman ! men sen gick det ju bra för damerna. en riktigt lyckad dag och väldigt rolig. är därimot väldigt trött i kroppen nu men det blir att plugga snart sen träffa emma och kanske dalal. puss påt !

Kommentarer
Postat av: Elnaz

du va ju as bra gumman :)<3

2009-02-10 @ 15:41:59
Postat av: rebecca din pulla

haha skönaste dagen , och tack emma för att du räddade mig lite smått där ett tag (A)<3

2009-02-10 @ 15:50:08
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: emma ( till elnaz

haha hyfsad iaf, du va också duktig gumman! <3

2009-02-10 @ 15:52:52
Postat av: eliten

hahahaha du är för rolig! <3

2009-02-10 @ 15:52:57
URL: http://hejma.blogg.se/
Postat av: emma ( till becca

klart jag hjälper till. men är jag stolt över dig så mycket du kämpa och du klarat! <3

2009-02-10 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0