9 februari


- hej
go'da yxskaft ! kunde inte sova inatt för att månen lyste rakt in på mig. så det var lite segt att gå upp i morse men sånt får man ta. skolan gick väll bra. gick till gymmet med dalal idag. skönt vade. efter det blev det att gå tillbaka till skolan för utvecklingssamtal, gick bra fick bara beröm förutom en sak och det var att det var lite sena ankomster till spanskan men det är ingen fara det inte. i morn är det yxbacken med skolan får väll se om jag kommer därifrån levande, haha. ska bli trevligt. gör inget speciellt nu förutom att jag hittade en jäkligt bra låt med någon erik hassle-hurtful, lyssna på den säger jag. as bra ! ha det bra, puss !

Kommentarer
Postat av: frida ljung

fin blogg :)

2009-02-09 @ 21:50:34
URL: http://fridaaljung.blogg.se/
Postat av: emma

tack :)

2009-02-10 @ 07:43:23
Postat av: clara

okej, emma du är vackrast! så himla fin <3

2009-02-11 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0