3 februari

skolan började med np ( nationellaproven ) i svenska. det var väll inte så svårt och inte allt för lätt heller men ibland kändes det som att det var så lätt så det blev svårt. jag krånglade till det lite där tror ja. efter det en svenska lektioen, men som tur va såg vi på film någon som handlade om andra världskriget kommer inte ihåg va den hette men något på tyska iaf. sen efter det so sen matte. direkt efter skolan följde emilia med mig ner till stan. klippte mig och faktist så blev jag nöjd för första gången på länge. tittade på stan lite och hittade en tröja och en typ stickad väst eller vad man ska säga. träffade evelina på stan som också följde med mig och emilia hem sen. vi gjorde inget speciellt. har nu pluggat och ska snart kolla på andra avenyn. puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0