25 februari

idag gick skolan helt okej, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde bara vanliga lektioner. sista lektionen som var hade vi svenska som inte är mitt favorit ämne precis, jag vet att jag är bra på det men läraren som vi har gör svenska till världens tråkigaste. usch tycker inte om den människan. efter skolan följde evelina med mig hem, vi åt och pluggade lite. sen blev det bara data och tv, hittade inte på något speciellt. det är vintern som förstör jag vet det för på sommaren kan man alltid hitta på något om man har tråkigt men när vintern är här sitter man bara inne och häckar, snälla kan det bara bli sommar nu ! när hon skulle hem följde jag henne en bit sen blev det hem och plugga no och so. nu ska jag snart ringa jocke sen sova. ha'de bra !


- lite mer mmm, i livet
igår- tisdag - 24/2 en lång och tråkig skoldag, tisdagar är inte dom allra roligaste precis. gick till vilbergen med frida och emilia, skulle gymmat egentligen men vi solade bara. efter det skulle dom till stan och jag mötte olivia och eftersom det var fettisdag så gick vi till konditoriet och köpte oss en varsin semla. vi gick hem till mig och åt såklart upp dom, det var väldigt gott må ja säga! sen gjorde vi inte så mycket bara kollade på andra avenyn. sen gick hon hem vid halv åtta då blev det duschen för mig. blev data och lite så, sen plingade jag jocke pratade ett tag sen blev det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0