2 februari



- men hej glad. faktist så bjuder jag på den. dagen har vart otroligt seg men endå helt okej. efter skolan blev det gymmet med emilia albin och august. efter ett tag kom även frida och evelina. tränade en timme kanske något sånt. blev väldigt trött efter det, brukar inte bli det men det kan bero på att det är måndag ? vem vet. blev ju ica direkt efter kände att jag var värd lite naturgodis. emilia följde med mig hem ett tag. vi lagade nån konstig typ "snabb mat" fast spagetti och köttfärssås fast allt redan låg i en påse sen la man det bara i vatten i 5 minuter, väldigt konstigt tycker ja och inte blev det särskilt gott heller tycker ja, men enligt emilia gott. jaja smaken är som baken. efter vi hade ätit kom dalal också ett tag. blev inte så mycket gjort mest prat. dom gick ungefär vid sju, besökte kusinerna en snabbis. spelade lite gittarr eftersom man har blivit hyfsad bra på det. nu sitter jag här och ska nog sova snart för jag är så trött, skolan dödar mig. och i morn är det nationella proven i svenska + att jag ska klippa mig. ha'de puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0