19 februari

-du stör mig en aning mycket.

tog sprutan idag, gjorde inte ont men det kändes konstigt när den där vätskan kom in i armen mådde lite illa faktist. efter det gick jag och mamma på stan, köpte ett par skor som jag vart kär i ett tag. efter stan åkte vi hem och åt. sen gick jag till emma vi såg lite av en film som inte var allt för bra fast vi såg ju inte hela men den värkade inte bra. sen gick vi ner till stan kollade runt lite, blir även stan med emma i morn också. va på stan till halv sex för emma skulle iväg och då tog jag bussen hem. blev att se på patrik 1,5 med mamma, en rolig film faktist. efter det gick jag upp hit till kusinerna för att umgås lite och va lite social, trevligt. blir även gymmet med dalal i morn. puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0