18 februari

hej och åter hej. min data är nu helt ur funktion den vill inte starta och man blir så himla handikappad utan en dator, tur att man har sina kusiner som räddar en ibland. blir då att läma in min älskade dator i morn får se när den återvänder och jag hoppas den är tillbaka i god form så snabbt som möjligt. idag har jag bara slappat och haft det otroligt tråkigt hela morgonen sen åkte jag till frida, vi svulla till det med mycket gott och såg på film. sen kom mamma och hämta mig, vi åkte till maxi och handla lite för min morfar fyller nämligen 86 år på lördag! tycker jag är väldigt mycket. sen åkte vi hem och nu sitter jag här och nördar så mycket data jag kan, måste ju passa på så länge det varar. blir nog att gå upp hit till mina kära kusiner i fortasättningen tills datan mår bra igen. i morn blir det att gå på stan med mor min, jag ska ta spruta tror den hette twinrix, det blir nog bra ska ni se. puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0