underbara snö

äntligen snö.
och vet ni, jag tror den är här för att stanna ett tag.
en fågel viskade i mitt öra att den troligtvis stannar fram till julafton. hur underbart låter inte det ?

har saknat den där julstämmningen med snö och kyla, och inte snö-blask, utan snö som ligger kvar på marken och lyser upp de mörka tråkiga vinter dagarna, liksom glittrar. riktigt mysigt !


förövrigt en slapp dag.
blev ett friskis pass med emilia idag, skönt. jag känner mig inte helt frisk än, men är på bättringsväg i alla fall.

nu ska jag se lite tv sen försöka sova.

god natt!
Kram :)



inte så här mycket snö just nu, men man får väl hoppas på det fram till jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0