kallt som satan !

nu kan man börja kalla det för vinter !
idag var det väldigt kallt må ja säga.
tur att man har en stor fet jacka att gosa in sig i. tycker det är lite skönt att det börjar bli lite kallare, känns mer som att det snart är jul.. på riktigt.

idag blev det stan för tredje gången den här veckan. börjar bli trött på det.
men jag var ju faktiskt inte där för min egen skull utan philips. han var ute efter ett par nya skor. självklart ställde jag upp och följde med, han ville ju ha min hjälp och det fick han också.
efter ett tag fick han med sig ett par hem, riktigt snygga! tack vare mig :)

i morgon är det vaccinet mot svininfluensan som gäller ! är lite nervös.. man vet ju aldrig vad som komma skall om man säger så.


snart blir det sovdags för mig, är trött och har världens huvudvärk.

sov gott
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0