julklappar

hej på er!


kom hem från stan för en stund sen har nämligen köpt julklappar.
det är bra att vara ute i god tid med julklapps köp så man har det gjort. hatar när man springer omkring en vecka innan och inte köpt ett skit till någon. så tummen upp för mig!

snart ska jag duscha sen är det andra avenyn som gäller för min del.


ha en bra kväll
Kram



här är alla mina underbara ringar. vissa är väl lite ringrostiga men älskar dom lika mycket ändå.
två utav dom köpte jag igår när jag va på stan( den som är i mitten och den på vänster sida om den i mitten) . köpte även ett armband, en party tröja, en eyliner och en pinsett. lite mer nödvändiga saker den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0