en lyckad kväll igår må jag säga !

hejsan.

blev en lyckad kväll igår tycker jag.
det var ju sista kvällen med augustifesten. åkte ner dit med emma dalal evelina och olivia.
blev också att åka space jam. var ju skit nervös asså. trodde jag skulle dö där uppe !

efter ett tag träffade vi malin jonna och melinda som vi sedan var med hela kvällen. riktigt trevligt tjejer ! =D

sen jag blev så chockad när en kille helt plötsligt kom fram från ingenstans och sa "kan jag få ge dig en ros för att du är kvällens vackraste tjej". haha tyckte det va så gulligt ! hur modigt som helst, något som jag aldrig skulle våga göra i alla fall.sen blev jag ju såklart riktigt glad.

känns i benen nu att man har rört på sig mycket den här helgen. man har ju sprungit upp och ner på stan från det ena till det andra. därför känner jag att idag är det godis och film som gäller.  

ha det bra, Kram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0