byte på G

då vare ju måndag igen då. lite segt att gå upp i morse men sånt får man ta !

i skolan idag har tiden mesta dels används till att cykla runt hela stan för att få ett papper på skrivet och sedan lämna in det till råhuset.
allt handlar om att jag och frida ska byta skola + linje. det blir då deeger hotell&restaurang.
jag kände att handel var inte riktigt min grej. hur kunde jag välja så fel ? när jag skulle välja så stod det ju emellan HR och HP. aja får hoppas på att deeger har något bättre att komma med.

efter skolan följde jag med frida hem. där blev det kräftor och lite annat smått och gott.  sen tog vi det bara lugnt med film och onyttigt.

blir att sussa snart. Kram






avslutar med en liten cooling !

Kommentarer
Postat av: fridaaemelie.blogg.se

usch aldrig mer kräftor!

2009-08-24 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0