nervös.. ja

då var det bara drygt en vecka kvar tills skolan börjar och snacka om att jag är nervös. men det är nog inte bara jag som känner såhär inför skolan. iofs ska det bli kul att träffa nya människor. hoppas på en bra klass osv.

igår var jag hos pappa hela dagen. sov kvar över natten. blev sol,bad och grillning. på kvällskvisten kom mina små kusiner från stockholm. jätte söta !

idag ska jag till stan med frida. får se om man hittar något fint. annars är det inget mer besämt vad jag vet.

Kram



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Heej=)vi ska ju gå i samma klass, jag kan säga att jag är oxå riktigt nervös...

2009-08-15 @ 22:57:01
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0