it's killing you ?

blev ju filmkväll hos clara igår med tjejerna: dalal frida emma och evelina. vi såg först en film som hette knowing som handlade om jordens undergång typ. egentligen hatar jag sånna filmer när jorden ska gå under. som filmen the day after tomorrow, det är en film jag absolut inte klarar av. läskigt om det skulle hända på riktigt.

sen såg vi filmen när mörkret faller. en svensk film orkar inte förklara men den är bra och jag tror många av er har sett den. riktigt mysig kväll helt enkelt !

idag har jag hunnit med att springa strömmen med evelina. sen inte så mycket mer.
ska till maxi lite senare med emilia som  jag inte träffat på länge. ska bli trevligt =)

Kram



 blev lite natt-mat med evelina och emma.


Kommentarer
Postat av: linnéa orhagen

answ. tack (a) å detsamma! =D

2009-08-12 @ 12:10:18
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0