hej hopp på deeger !

heeeeeeeeeeej ! är dö glad. idag fick vi besked rätt så snabbt på morgonen att vi fick byta skola till deeger så det var bara att ta sig dit. vi fick till och med vara med på några lektioner idag. lärarna jag träffade värkade bra och skolan var trevlig. men det har jag ju vetat förut så fattar inte varför jag inte valde det från början. tycker det värkar som att jag kommit rätt nu!

idag blev det stan med emma,emilia och frida. där köpte jag först ett friskis och svettis kort. sen blev det också en tröja från gina tricot.

blev också en fika på fräcka. tog en riktigt stor chokladboll. den var jätte god men jag mådde ju då lite illa efter jag ätit den.
frida och emma mina svullon, tog också en glass på mc efter det. där satt vi länge och pratade om allt möjligt.

Kram =D


mys tröjan !

god och mättande !

emma tycker om trändiga kläder

en liten bit av frida och staden

påväg hem med emma

denna kväll får avslutas med en väldigt suddig bild tagen från min vän emma<3

Kommentarer
Postat av: frida

är det min hans brevid chokladbollen ? HAHAHAH

2009-08-26 @ 21:52:29
URL: http://fridaaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0