gulle bulle !

GRATTIS EMMA MIN CAESAR ! hoppas du får en bra födelsedag.

sov hos pappa inatt, väldigt sällan jag gör det på vardagar. det var väldigt trevligt i alla fall. dessutom har dom skaffat katt ! gud den är så söt. sen sov den med mig inatt också. gulle bulle !

idag i skolan har vi väl inte gjort så mycket intresant. eller jo ett mattetest men det är inte så intressant kanske, men det var svårt !

ska till clara snart. blir nog trevligt för vi ska ner till stan på rixfm-festival. ska inte stanna så länge är väldigt trött idag.

Kram (:


här är den söta lilla vito som han heter. han ser stor ut men han var liten som en plutt !
( jag skyller på kameran )






Kommentarer
Postat av: emma caesar

TACK SÅ MKT! du är bäst love you <33

2009-08-20 @ 22:01:44
URL: http://hejma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0