good afternoon !

god eftermiddag är väl ett bra sätt att börja det här.

igår blev det somsagt firande hos emma med god mat och trevligt folk.
sen blev det ner till stan i det regniga vädret. regnade verkligen MYCKET och det ville ju inte sluta heller.
blev ändå lyckat även fast vädret inte visade sin starka sida. jag tog inte så mycket bilder men gå gärna in på min vän www.rchristina.blogg.se där finns det lite sen igår.

sov hos clara inatt och idag har vi inte gjort ett dugg. bara slappat och sett film. inte ens vart ute.

får se om jag orkar stan ikväll med. nu snart, ska jag i alla fall cykla hem och fixa till mig lite så får jag se vad som händer.

ha en bra lördag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0