fullt upp !

hej på er !

kvällen igår blev ju inte som vi tänkt oss. trodde det var utebio men det var tydligen idag det var det.

blev istället en hemma kväll hos emmsi. vi hyrde film och köpte massa gott. sen kom grabbsen förbi och gjorde oss sällskap.

åkte hem vid halv ett nån gång.


sov till halv elva idag. gick upp och tog ett varv runt strömmen.

när jag kom hem ringde min lilla pappa och berättade att dom bokat resa till teneriffa den 3 november ! riktigt kul ska det bli.

sen idag fick jag också reda på att jag ska åka till skara sommarland i morn. ska bli nice det också. har inte vart där på flera år.

nu ska jag börja packa lite sen blir det stan med mamma och ikväll är det utebio som gäller. så idag är det fullt upp för mig !
Kram 


bild från hemmakväll hos emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0