fortfarande 22 april


blev en fika med frida för emma kunde inte följa med. vi gick till lindals. jag köpte en potatisbakelse/araxboll, den var inte alls så god som jag trodde att den skulle vara. vi satt där en timme ungefär. efter det kollade vi runt på stan. jag köpte inget speciellt och inte frida heller. sen tog vi bussen hem till mig. vi åt och kollade på andra avenyn. sen gick vi ut och tog en liten kvällspromenad lite mysigt så där men det var kyligt så får hoppas att det blir varmare i helgen som dem sagt. inte långt efter promenixen åkte frida hem. blir att sitta lite till här vid datan, sen blir det att sova. har vart en slapp dag och en väldigt skön sådan. puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0