23 april

idag var började dagen med nationella matte prov. jadu, jag vet inte vad jag ska säga eftersom jag troligtvis redan vet hur det kommer att se ut när jag får tillbaka det. jaja. efter skolan följde evelina med mig hem. vi gjorde inget speciellt tog det bara lugnt hela eftermiddagen. sen lagade vi mat, det fick bli köttfärssås och spagetti. riktigt gott tycker jag ! sen gick vi ut en stund och bara njöt av den ljusa kvällen. nu är det sommar i luften känner jag. känner mig så otroligt glad av det hoppas vädret håller i sig en lång tid framåt nu. i morn är det fredag och jag vet inte vad jag ska hitta på än men det märkar jag då. ha det bra, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0