22 april

klockan är nu 10.33 och jag har vart uppe ett tag. börjar nämligen klockan 13.00 idag känns riktigt bra. ska ta lite om igår: jag och frida gick hem efter svenska lektionen hem till henne. hon köpte en pizza på vägen och jag gjorde varma mackor med sallad. alltså lite nyttigare hehe. sen kollade vi på rasmus på luffen. klockan halv fyra tog vi bussen till haga, hem till hennes pappa. klockan sex kom hennes kusiner, hennes farmor och hennes faster. vi åt grillat och hade det tevligt. vid klockan nio något sånt tog vi spånkan hem med hennes kusin och hans kompis. frida följde med mig hem ett tag. efter det tog jag en dusch och satte på andra avenyn. sen gick jag och la mig.
idag händer inget speciellt. har bara två lektioner så efter det vet jag inte vad som händer. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0