21 april



lite kort om gårdagen. först var det skola gick väldigt snabbt. sen efter det blev det att åka ner till stan med emilia. vi mötte frida. vi gick på stan i flera timmar. sen efter ett tag kom clara också ner och emma gick med oss ett litet tag. jag köpte en tröja, ett linne, solglasögon och ett armband. sen efter det åkte vi hem blev skit stressigt eftersom jag skulle till ifk matchen. blev hem snabbt och byta om och sen mötta jag clara och gick till matchen. ifk spelade bra i första halvlek men sen vet ja inte va som hände, men det iaf 2-2. sen blev det donken med clara och ante. gott ! sen blev det direkt hem och sussa. idag är det en lång skoldag, tror faktiskt att jag går hem för jag mår inte så bra. puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0