19 april

hata söndagar. vaknade upp i morse med täpt näsa och halsont. dags för ännu en förkylning. har vart förkyld hur många gånger som helst från hösten 08 till nu. dö jobbigt verkligen. aja, idag har jag hunnit med att äta frukost, städat, duschat och ätit lunch. vet inte vad jag ska hitta på idag kanske träffa emma men det är inte säkert än, och sen skulle evelina höra av sig lite senare. får se vad som händer. annars blir det nog bara en hemma dag. men somsagt får se. i morn är det en kort skoldag som tur är, och efter det blir det ner till stan med frida och emilia.  får hoppas på att komma hem med något fynd. sen i morn kväll är det premiär på nya parken för ifk norrköping. ska förmodligen dit med frida om det inte blir någon ändring. ska bli intressant att se förändringarna, jag har ju sett lite av det men bara mest utanpå ombyggnaden men inte så mcyket av insidan bara att det är röda, gråa och blå stolar. om jag inte har sett fel ? men det blir säkert bra. puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0