18 april

en riktigt trevlig kväll igår. va ju i flygeln och kollade på aa det där melodifestiovalen för nio i norrköping. madelene från min skola, ektorpsskolan sjöng och hon var riktigt bra. synd att hon inte kom längre. efter det gick vi tillbaka till ektorp. jag och olivia gick hem till mig en snabbis och emma och evelina hem till emma. jag och olivia gick sedan till vilbergen och träffade oscar, adam, jonte och råbin. stog där och pratade ett tag sen kom emma och evelina. sen skulle jonte hem då vänte vi och gick mot ektorp igen. jag gick hem och dom till oscar. blev att sova hos kusinerna. idag vaknade jag runt halv tio låg och segade ett bra tag sen åt jag frukost. har inte gjort så mycket mer idag bara vart inne, ska försöka gå ut sen eftersom det är så fint väder. kanske tar en promenad till konsum och köper lite godis det är ju trotsallt lördag. ikväll är det robinson på tv det ska jag se. puss påt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0