17 april

idag gick skolan rätt så snabbt men det var jobbiga lektioner. började med ett nationellt prov som jag missade när jag var i egypten. sen efter det var det no-prov som jag skrev helt fel och gjorde saker tvärtom men får väll se hur det blir. sen var det spanska som går mig på nerverna ibland. sen var det lunch och till sist musik. det var nog den bästa och roligaste lektionen idag, först fick vi repetera i våra små band. sen hade vi "så ska det låta" var faktiskt riktigt roligt. vi sjöng och gissade artister som man brukar göra i det, tror ja ? har inte gjort så mycket efter skolan bara suttit vid datan. ikväll blir det att gå till flygeln och checka in melodifestivalen för typ norrköpings skolor och elever som går i nian. ska bli trevligt. blir att gå med evelina, emma och olivia. puss !

Kommentarer
Postat av: rebecca

så ska de låta :D<3

2009-04-17 @ 17:56:16
URL: http://rchristina.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0