16 april




hejsvejs, i morse blev det att ta buss till skolan för att jag sov hos frida natten till idag. Skolan började med no som jag inte har så mycket koll på vad vi håller på med men i morn har vi i alla fall något test/prov på typ ljus och massa sånt. sen hade vi so, bild och idrott sen slutade vi för dagen. direkt efter det gick jag och evelina till gymmet och tränade lite. var väldigt skönt som vanligt. Evelina solade också efteråt då passade jag på att plugga lite. Sen blev det raka vägen hem och duscha. Blev även att gå upp till kusinen ett tag där jag pluggade ännu mer. Sen gick vi till mormors grav med mamma, vi kollade till hennes blommor. Påvägen hem köpte vi glass, jag testade den nya magnum jag tror den hette temtation. Den var helt okej men den var mindre än dom vanliga och inte värd priset. Sen gick vi hem och det blev mer plugg för mig. Sitter nu och pratar med frida i telefon om allt möjligt. Blir nog att sova snart. puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0