hah .


oj oj oj. jag tror att detta är något fel eller vad? jag förstår inte varför lägga ner tid på andra vet inte ens varför jag gör det nu men lilla du jag tror du behöver en förklaring? jag ska säga dig att vi har ett liv. vi leker inte som barn i en sandlåda, vi lever i verkligheten inte på något dagis eller? jag tror det är dags att vakna upp och titta dig omkring och verkligen se att du lever i en värld full av möjligheter som du inte ens vågar pröva. livet är en prövning , man kan inte alltid stå still och tro att det ska hända något. det är bäst att du börjar se att vi alla är olika, och tur är det. låt oss ha kul på vårat sett så kan du ha kul på ditt. det är inte vi som lider det är du. open your eyes (:

Kommentarer
Postat av: fghj

jag är inte din vän (;

2009-01-04 @ 16:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0